ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος από Χατζηδάκη για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

«Πειθαρχικό έλεγχο για 10 περιπτώσεις “Οδύσσειας” ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, που παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e-mail και επιστολές, κ.ά.», ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης.

Σε δήλωσή του, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε συγκεκριμένα τα εξής:

«Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ.

Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους.

Γι’ αυτό, αν χρειαστεί, θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι και στο Αγρίνιο υπήρξε μεγάλη ταλαιπωρία από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ αφού μέχρι πριν λίγες ημέρες  δεν υπήρχε διαθέσιμο ραντεβού ούτε  ηλεκτρονικά για περίπου 2 εβδομάδες (λόγω μεταφοράς του ΕΦΚΑ) και οι πολίτες αδυνατούσαν να διεκπαιρεώσουν τις υποθέσεις τους.

Χαρακτηριστική και η περίπτωση γυναίκας που έκλεισε ραντεβού αρχές Ιουνίου στο Αγρίνιο και όταν πήγε δεν υπήρχε κανείς! Αργότερα έμαθε ότι η υπηρεσία μεταφέρθηκε αλλά δεν ενημερώθηκε ποτέ για ακύρωση του ραντεβού της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *