Αγρίνιο: Το δημοσίευμα και η απάντηση της Μ. Παπαγεωργίου για την απευθείας ανάθεση των διαφημιστικών σποτ

Σε δήλωση προχώρησε η Αντιδήμαρχος Αγρινίου, Μαρία Παπαγεωργίου, σχετικά με χθεσινό δημοσίευμα του agriniopress.gr που αφορά την προβολή (μέσω διαφημιστικών σποτ) του φολκλορικού φεστιβάλ του δήμου Αγρινίου και την ανάθεση προβολής του, από πλευράς της ΚΕΔΑ, σε εταιρεία με έδρα την Αθήνα.

Αναλυτικά η δήλωση της Μ. Παπαγεωργίου:

“Σε όλη τη διάρκεια της θητείας μου ως Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Αγρινίου λειτούργησα με απόλυτη διαφάνεια. Με ευθύνη στη διοίκηση της ΚΕΔΑ, της οποίας είμαι πρόεδρος, δεν αρνήθηκα ποτέ τη δημοσιοποίηση στοιχείων γιατί δεν υπήρξε λόγος να αποκρύψω οτιδήποτε αφορά στην οικονομική διαχείριση. Μάλιστα έχω απαντήσει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου για όλες τις δράσεις του τομέα μου με αναλυτικά στοιχεία.

Με έκπληξη λοιπόν διάβασα το δημοσίευμα που εμφανίζει ελλιπή στοιχεία και προβαίνει σε εύκολους χαρακτηρισμούς για μια διοργάνωση που είχε μεγάλη ανταπόκριση και δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Ενδεικτικά αναφέρω τις ευχαριστήριες επιστολές που λάβαμε από τα συγκροτήματα που φιλοξενήσαμε στην πόλη μας.

Σας ενημερώνω ότι η προσφορά της  εταιρίας BLACKLIGHT PRODUCTIONS για την παραγωγή διαφημιστικών σποτ ανέρχεται στο ποσό των τριακοσίων ευρώ (300, 00 €) ανά σποτ (πλέον ΦΠΑ 24%). Για το συνολικό πακέτο των 12 σποτ, και όχι για ένα μόνο σποτ όπως εσφαλμένα αναφέρεται στο συγκεκριμένο δημοσίευμα,  η τιμή ανήλθε στο ποσό των 3.600,00 ευρώ (4.464,00 € με ΦΠΑ 24%) και περιελάμβανε αναλυτικά τις παρακάτω εργασίες:

  • Εικαστικό – δημιουργικό
  • Συγκέντρωση υλικών και αρχείων
  • Επεξεργασία 2d animation και composition
  • Montage
  • Επεξεργασία ήχου
  • Μουσική βιβλιοθήκης
  • Επεξεργασία graphics
  • Εκφώνηση
  • Aμοιβή   για γύρισμα πρωτότυπου υλικού.

Ας σημειωθεί ότι το ποσό αφορά διαφημιστικά σποτ των ετών 2018 και 2019 για πολιτιστικές  εκδηλώσεις του Δήμου Αγρινίου.

Αντιλαμβάνομαι ότι όλοι όσοι υπηρετούν σε δημόσιες θέσεις  υπόκεινται  στην κριτική και τον έλεγχο. Αυτό είναι κάτι που δεν με  φοβίζει.

Δεν κατανοώ όμως γιατί πρέπει να απολογούμαστε για απόλυτα ξεκάθαρες και διαφανείς διαδικασίες”.

 

Το αρχικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας agrinioprees.gr, όπως ακριβώς δημοσιεύτηκε:

“Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Αγρινίου: Δείτε το σποτ που κόστισε 2.000 ευρώ!

Η απευθείας ανάθεση της Μαρίας Παπαγεωργίου και η απάντηση της Κοινωφελούς

Πανάκριβα πλήρωσε ο πολίτης του Αγρινίου, την προβολή του φολκλορικού φεστιβάλ του δήμου Αγρινίου, όπως προκύπτει από το πρόγραμμα «Διαύγεια» και την απάντηση της αρμόδιας υπαλλήλου της ΚΕΔΑ , της οποίας προΐσταται η αντιδήμαρχος Μαρία Παπαγεωργίου.

Ενός Φεστιβάλ που σε επίπεδο οργάνωσης, σίτισης και φιλοξενίας των ξένων συγκροτημάτων, μάλλον δυσφήμησε το Αγρίνιο , για το οποίο η κ. Παπαγεωργίου όμως, εμφανίστηκε ιδιαίτερα γαλαντόμα, ως προς την προετοιμασία της προβολής του τουλάχιστον.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με επίσημο έγγραφο που υπογράφει η αντιδήμαρχος στις 30 Ιουλίου, λίγο μετά τις εκλογές δηλαδή (γιατί κι αυτό έχει την σημασία του)και που αναρτήθηκε στο «Διαύγεια», αποφασίζεται με απευθείας ανάθεση η έγκριση δαπανών για… προϊόντα πληροφόρησης (!) εκδηλώσεων του δήμου και για το χρονικό διάστημα από 3 έως 26 Αυγούστου.

Ο τρόπος, ο χρόνος, το αόριστον της ανάθεσης, αλλά και το γεγονός ότι επελέγη για την απευθείας ανάθεση εταιρεία που εδρεύει στην Αθήνα, προκάλεσε εύλογα απορίες, και γι’αυτό το agriniopress, έθεσε τα σχετικά ερωτήματα στην υπογράφουσα, Μαρία Παπαγεωργίου.

Δεν θυμόνταν…
Η τηλεφωνική επικοινωνία έγινε στις 3 Σεπτεμβρίου και η κ. Παπαγεωργίου , αμήχανα είναι η αλήθεια, υποστήριξε πως δεν… θυμόνταν τι υπέγραψε και ζήτησε λίγο χρόνο για να απαντήσει.
Τελικά, στα ερωτήματα δεν απάντησε η κ. Παπαγεωργίου. Το απέφυγε και το ανέθεσε σε υπάλληλο της ΚΕΔΑ που επικοινώνησε με το agriniopress δυο μέρες μετά και δήλωσε πως η απευθείας ανάθεση είχε να κάνει με την κατασκευή σποτ, που προβλήθηκε στην τοπική τηλεόραση (Αχελώος TV) και στο site της ΚΕΔΑ.

Με μια έρευνα στο site της ΚΕΔΑ και το κανάλι του δήμου Αγρινίου στο You Tube, ένα (1)  ήταν το σποτ που δημιουργήθηκε και προβλήθηκε για τη διαφήμιση του φολκλορικού φεστιβάλ και είναι το παρακάτω:

Νέα ερωτήματα
Όσοι σχετίζονται βέβαια με εικόνα και ήχο, μπορούν να αντιληφθούν πως το κόστος των 2.000 ευρώ , γι’αυτό το σποτ, είναι εξωπραγματικό. Ένας ντόπιος παραγωγός θα μπορούσε να το δημιουργήσει με… 50 ευρώ ή και εθελοντικά. Ακόμη,  άνετα σε λίγη ώρα θα το είχε κατασκευάσει ένας υπάλληλος του δήμου Αγρινίου, χωρίς να κοστίσει σεντ στον δήμο.

Οπότε υφίστανται πλέον κάποια νέα ερωτήματα προς την κ. Παπαγεωργίου. Μερικά από αυτά:

– Αλήθεια, αυτό το σποτ στοίχισε 2.000 ευρώ στους δημότες;

– Το σποτ κατασκευάστηκε πράγματι από την συγκεκριμένη αθηναϊκή εταιρία, ή από άλλον;

– Πόσες ανάλογες απευθείας αναθέσεις έχουν γίνει την τελευταία πενταετία;

-Άραγε όλα αυτά τελούν εν γνώσει του δημάρχου Γ.Παπαναστασίου;

Αξίζει να σημειωθεί τέλος, πως σύμφωνα με το e-media, την πλατφόρμα δηλαδή του αρμοδίου υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής – Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης για τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, η αθηναϊκή εταιρεία που ανέλαβε το επίμαχο έργο, έχει στην ιδιοκτησία της τοπικό blog ειδησεογραφικού – παραπολιτικού περιεχομένου.

Π.Η.Τ”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *